גן אירועים בעמק חפר

אחת השאלות המרכזיות העולות בעת הפקת אירוע חתונה היא- היכן יהיה כדאי לקיים את החתונה?

גן האירועים שלנו - אודאון מציע חווית חתונה קסומה ומיוחדת - שילוב מיוחד בין סגנון אותנטי למודרני שישאיר את קהל המוזמנים שלכם עם פה פעור!

הצוות המקצועי שלנו יפעל להגשמת החתונה החלומית שלכם ונמצא כאן כדי לתת מענה החל מעיצוב ההזמנה ועד לבחירת שיר הסיום.

 

בחירת מיקום האירוע

בחירת מקום החתונה היא משימה מורכבת ולרוב היא זאת שתקבע את הצלחת האירוע!

גן אירועים מרשים ואיכותי נמדד על פי נושאים שונים כמו נראות המקום, עיצוב האולם, איכות התאורה, בר האלכוהול, המטבח ואנשי הצוות באולם.

כמובן שיש להתאים את מיקום האירוע גם לחודשי השנה השונים בהם הוא עשוי להתקיים. בחודשי הקיץ החמים גן אירועים פתוח ומרווח הכולל מתחמים מקורים ופינות ישיבה הוא הפתרון המושלם - ואנו כאן כדי להעניק לכם אותו. 

למידע נוסף- הכנסו לאתר שלנו -אודאון - גן אירועים בעמק חפר.

 

הפרטים הקטנים

טיפ חשוב לקיום אירוע מושקע ומוצלח, הוא להשקיע גם בפרטים הקטנים, פרטים אלה, שלא תמיד נראים לנו חשובים בעת תכנון האירוע, בסופו של דבר יורגשו בצורה מקסימלית ביום שמחתכם . אנו באודאון , נשמח לספק לכם כחלק מחבילת השירות שלנו שירותי מוזיקה ברמה הכי גבוהה שיש, עיצובי שולחנות וחללים מיוחדים, מערכות תאורה מהמתקדמות ביותר, מזכרות ומגנטים לאורחים, שירותי צילום  ועוד. כל אלה, הם שיהפכו את האירוע שלכם לרמה אחת מעל כולם. 

 

אודותינו

גן אירועים בעמק חפר- אודאון ישמח להעניק לכם ייעוץ , ליווי מלא ושירות מקצועי לאורך כל הדרך , ומחכה להגשים לכם את החלום- כל מה שנשאר לכם לעשות זה להגיע אלינו - ומשם- אנחנו כבר נדאג להכל. 

למידע נוסף אודות גן אירועים בעמק חפר חייגו עכשיו 072-216-0052