חתונה טבעונית – מה יהיה בתפריט?

עם שפע של פירות וירקות טריים בשילוב עם אוכל רחוב כמו חומוס ופלאפל, ישראל נחשבת לאחת המדינות הכי ידידותיות לטבעונים. ובכל זאת יש עדיין אנשים שמרימים גבה ולא באמת מצליחים להבין את הבחירה בתזונה הזו, ובמיוחד כאשר הם מוזמנים לחתונה טבעונית.

האם זה אומר שאתם צריכים לוותר על הרעיון וללכת על הקייטרינג המסורתי? ממש לא! קייטרינג טבעוני לחתונה יכול להיות עשיר, טעים, משביע ומהנה בדיוק כמו התפריטים הרגילים ואפילו יותר. הנה כמה דברים שיעזרו לכם לצלוח את המשימה.

לרכך את ההלם

לכל תקופה יש סטנדרט משלה לחתונות ואירועים חשובים בחיים. היו תקופות שבהן נהוג היה לחגוג על הדשא בקיבוץ או בחצר בית הכנסת, ביחד עם רשימת מוזמנים מצומצמת. בהמשך המגמה השתנתה וחתונה באולם אירועים מפואר ביחד עם מאות מוזמנים הפכה להיות הדרך המקובלת לחגוג. הדבר הכי בולט בשנים האחרונות הוא דווקא הרצון לעשות את הדברים אחרת, בצורה מיוחדת שמתאימה לזוג. חתונות חברתיות, חתונות צהריים או העדפה של גן אירועים בשרון הם רק חלק קטן מהאפשרויות. וכן, גם חתונה עם תפריט טבעוני. כדאי לעדכן מראש את המשפחה והחברים הקרובים ומומלץ להזמין לטעימות את ה”גרעין הקשה”. אבל הכי הכי חשוב לגשת לכל הנושא בצורה חיובית ונעימה, כי חיוך וכנות מצליחים לסחוף אחריהם.

מזרחי? אסיאתי? ואולי איטלקי?

יש היום כמה וכמה חברות קייטרינג ומטבחים שמציעים תפריט טבעוני עשיר ומגוון, כך שההחלטה הסופית הופכת להיות קשה בגלל שכל כך קשה להחליט. אפשרות אחת היא לבחור במטבח אחד ולדבוק בו במהלך כל האירוע, ולהרכיב סביבו את הבופה, את המנות הראשונות והעיקריות. המטבחים הבולטים שיתאימו הם כמובן המטבח הדרוזי, ההודי, האיטלקי והאסיאתי. האפשרות השנייה היא לשלב ולבחור את המנות המובילות מכל מטבח, ולהציע לאורחים מגוון רחב יותר של אפשרויות – בדיוק כמו שאנחנו רגילים מהבופה השגרתי.

לא משנה במה תבחרו, אודאון ערוכים ומוכנים להנדס את האולם או את גן האירועים כדי שהאורחים יוכלו לסעוד בנחת וליהנות ממבחר המנות.

להוסיף קצת פלפל

אחת הדרכים הכי פופולריות כדי להפוך את החתונה לייחודית ומעניינת יותר, היא בעזרת גימיקים ואלמנטים מיוחדים בקייטרינג. יש אספנו עבורכם כמה רעיונות שתוכלו לשלב בקלות בתפריט הטבעוני:

טאבון – אפשר להשתמש בו כדי להכין פיתות דרוזיות, פיצות ומאפים שונים ומיוחדים. כדי להוסיף עניין האורחים יוכלו לבחור במקום את התוספות שהם רוצים על הפיצה.

בר מתוקים – אפשר לחלק את האורחים לשניים, אלה שנהנים מהבופה ואלה שרק מחכים להגיע כבר לקינוח. בר מתוקים הוא תמיד חווייתי, וכדי לשדרג אותו אפשר לפתוח עמדה קטנה ליד רחבת הריקודים, עם קינוחים בגודל ביס.

מזכרת לאורחים – מה דעתכם לחלק לאורחים מתנה קטנה כמו תערובת תבלינים ביחד עם מתכון של המנה הטבעונית האהובה עליכם? אנחנו בטוחים שזו מזכרת שלא תישכח.