החשיבות של רמת האוכל להצלחת האירוע

פתיח

איכות האירוע נמדדת על ידי פרמטר עליון אחד והוא שביעות הרצון של המוזמנים מהחוויה הכוללת באירוע. כמובן שישנם פרמטרים רבים המשפיעים על חווית המוזמנים כמו :סוג המוזיקה, האטרקציות והארגון הכולל של האירוע. אך בין כל אלה אפשר להגיד שהגורם המרכזי לשביעות רצון מהאירוע הוא רמת האוכל באירוע. צריך להבין שרוב שגרת היום שלנו מורכבת מחוויות קולינריות החל מארוחת הבוקר,דרך ארוחת הצהריים עם החבר’ה במשרד,ועד בילויים בערב שגם הם בדרך כלל כוללים חוויה קולינרית כלשהי. ככל שהאוכל אשר יוגש באירוע יהיה איכותי יותר ככה הסיכוי לאירוע מוצלח יעלה .

כמות המשתתפים

אחד מהפרמטרים לקבלת החלטות נכונה בנוגע לאוכל באירוע שלנו היא כמות המוזמנים באירוע.  אם בחרתם לערוך חתונה רבת משתתפים באולם אירועים אז ברוב המקרים הבחירה הטבעית תהיה לקחת את שירותי הקולינריה של האולם עצמו ואילו במקומות קטנים יותר ישנה אפשרות להזמין  קייטרינג פרטי. חישוב מראש של כמות המשתתפים יכולה להקל עליכם בבחירת האוכל המתאים והנכון עבור האירוע שלכם.

סוג האירוע

אחד הגורמים אשר יקבעו את התפריט יהיה סוג האירוע והלוקיישן שלו כאשר אתם חוגגים אולם אירועים המטבח עם המנות המומלצות כבר מוכן עבורכם ומה שנותר לכם הוא רק להיסגר על המנות שיתאימו לכם יותר. כאשר אתם עורכים אירוע מושקע בבית (בר מצווה,יום הולדת, מסיבת אירוסין וכו’) אפשר להשתמש בשירותים של קייטרינג פרטי או שף פרטי לאירועים אשר יציגו בפניכם מגוון רחב של אפשרויות לתפריטים ולעתים אף אטרקציות נוספות כגון מופעי שף ומופע בישול יצירתי.

תפריט מגוון כבסיס לשביעות רצון המוזמנים

לכל בן אדם יש את הטעם שלו והעדפות שלו. התפריט צריך להיות גמיש ומותאם עבור כל סוגי המוזמנים. לא משנה אם מדובר באולם אירועים או במסיבה ביתית,אף אחד לא רוצה לראות מוזמן  שטרח ופינה מזמנו על מנת להגיע לאירוע שלנו והוא יישאר רעב מסיבה כלשהי. תמיד תדאגו לתעודת כשרות רלוונטית, אפשרות למנה צמחונית וכמובן גם למנה טבעונית כדי שאף אחד לא ירגיש מקופח.

לסיכום

אנשים לא תופסים אוכל כמצרך בסיסי להתקיים אלא כחוויה והנאה בדיוק כמו כל הנאה אחרת ולכן הציפייה לאוכל איכותי וערב לחך היא ציפייה לגיטימית ומובנת. תשקיעו באוכל,תהיו יצירתיים, התחשבו בכל סוגי האורחים והפידבקים כבר יגיעו לבד.