איך בוחרים נעלי כלה ליום החתונה?

היום הגדול מתקרב והגיע הזמן לטפל בפרטים הקטנים. התכשיטים, הזר וכמובן הנעליים. אז מה כדאי לקחת בחשבון כשאת הולכת לבחור את הנעליים שילוו אותך לחופה? (ובמהלך הצילומים, וקבלת הפנים, וכמובן הריקודים).

נוחות, נוחות, נוחות

יש גישה רווחת לפיה כדי להיות יפה את צריכה לסבול, ובמיוחד לקראת החתונה. דיאטת כסאח, תסרוקת מכאיבה וכמובן נעליים עם עקבי סטילטו אימתניים. אין ספק שהמראה החיצוני חשוב, במיוחד בערב שבו כל העיניים יהיו נשואות אלייך. אך אנחנו דוגלים בגישה שהרבה יותר חשוב שתיהני מהאירוע, שתרגישי בנוח להסתובב ולדבר עם האורחים, לרקוד ולשמוח בחופשיות.

אם הכי נוח לך לנעול נעלי עקב- נהדר! לכי על זה. אבל אם את יודעת שעקבים ישאירו אותך עם רגליים דואבות, זה בסדר גמור (ואפילו עדיף) לבחור זוג נעליים שטוחות או עם עקב נמוך. במיוחד אם בחרת גן אירועים בשרון, את הרי רוצה לשמור על החופש להסתובב בנוחיות ולא לחשוש למעוד.

נעליים קונים בסבלנות

השקעת כל כך הרבה זמן ומאמץ לבדוק אולמות בשרון, לקבל המלצות על הקייטרינג והדי.ג’יי ולתכנן את האיפור המושלם. ובתוך כל הלו”ז הצפוף הזה בחירה של נעליים נראית כמו משהו שולי שעושים על הדרך, אבל ההיפך הוא הנכון. תפני לעצמך כמה שעות והרבה סבלנות לעבור בין החנויות, לבדוק, למדוד וכמובן להתלבט. עדיין לא בטוחה? לא קרה כלום, תדחי את ההחלטה בכמה ימים.

להיעזר בחברה טלפונית

יש כלות שיודעות בדיוק מה הן מחפשות ואיזה סגנון הן אוהבות, אבל לא כולן ככה וזה הכי טבעי. ובדיוק בשביל מצבים כאלה כדאי להחזיק בהישג יד כמה חברות טלפוניות, שאוהבות אופנה ומדברות סטייל, וישמחו ללוות אותך עד לבחירת הנעל המושלמת.

אפשרות טובה לא פחות היא להתייעץ עם מעצבת השמלה, ולחשוב ביחד איתה מה הסגנון שהכי יחמיא לשמלה. ולא מזיק לקחת איתך גם דוגמה קטנה של הבד, כך שתוכלי לבחון איך הוא משתלב עם הדגמים שמוצאים חן בעינייך.

קטנות ומפתיעות

ברירת המחדל של נעלי כלה הן כמובן נעלי עקב לבנות ומעוטרות בחרוזים ואבנים. זו הבחירה הבטוחה למראה קלאסי, אבל זו ממש לא האפשרות היחידה. בדיוק כמו שהעיצוב של גן אירועים בשרון מבטא את האופי וההעדפות המיוחדים שלך, בחירה של נעליים מיוחדות היא גם הזדמנות לאמירה אופנתית קצת שונה. כי זו החתונה שלך, ואת תנעלי נעליים סגולות אם תרצי (וגם תיראי בהן מדהים!).

וכמה טיפים קטנים

כמו שחשוב להקדיש זמן לבחירת הנעליים ככה חשוב גם להקדיש זמן כדי לנעול אותן בימים שלפני החתונה. זה יאפשר לך להתרגל לנעליים ולהרגיש בהן הרבה יותר בנוח.

ולכל מקרה שלא יהיה, מומלץ לדאוג לפלסטרים שיהיו בהישג יד. ולא מזיק גם זוג של כפכפי אצבע נוחים, יש לנו הרגשה שאת תשמחי לנעול אותם בשעות המאוחרות.