דרכים מקוריות להתנייד ביום הגדול

עוד רגע זה קורה והיום הגדול מגיע. עבדתם כל כך קשה כדי להפוך אותו למיוחד, מקורי ומרגש ועכשיו רק נשאר לסגור את הפרטים הקטנים – כמו איך להתנייד ממקום למקום?

לכל חתונה יש את הסגנון שלה, ובהתאם יש גם שלל דרכים מיוחדות ומקוריות לעשות את זה.

 

אתם והחבר’ה

הרבה זוגות רוצים שיום החתונה יתמקד כולו בשמחה ובחגיגה עם האנשים הכי קרובים ואהובים. האווירה הזו באה לידי ביטוי בבחירה של גני אירועים בשרון, של תכנון יום הצילומים כך שיכלול גם את החברים הקרובים, ושהאירוע עצמו יאפשר לבני הזוג להסתובב בנוחות בין האורחים ולחלוק איתם את השמחה.

ואם כבר מארגנים את הצילומים וההכנות שלפני ביחד עם החברים והמשפחה הקרובה- למה לא לשמור על הקונספט הזה, ולארגן רכב הסעות לכולם? כן, אנחנו יודעים, זה מזכיר קצת אווירה של טיול שנתי. אבל זה בדיוק העניין, להפוך את היום הזה ממשהו מלחיץ לאירוע קליל, מלא צחוק, חוויות וזיכרונות טובים.

 

לנסוע בסטייל

ואם אתם רוצים להגיע לאולם בהסעה משודרגת, יש לנו רעיון סופר יוקרתי בשבילכם – לימוזינה! כן, בדיוק כמו בסרט אמריקאי, לימוזינה יוקרתית ומפנקת, שתהפוך את ההתארגנות שלפני ואת ההגעה לאולם לחוויה בלתי נשכחת.

מעדיפים להוריד קצת את הווליום? אין שום בעיה, מה דעתכם על רכב וינטג’?

חיפושית, קאדילק וקמארו הן רק חלק מהאפשרויות לחוויה מהסרטים. בשקט בשקט יש בארץ תרבות שלמה של רכבי אספנות, כולל דגמים נדירים ומיוחדים משנות ה-40′ וה-50′. ולא רק שהכניסה לחופה תהיה מיוחדת, תוכלו לשלב את הרכב במהלך הצילומים כדי ליצור עוד סצנה מעניינת ורומנטית. טיפ קטן מאיתנו- לפני שאתם בוחרים את הדגם שהכי התלהבתם ממנו, תחשבו גם על הפרקטיות. רכבי וינטג” נוטים להיות קטנים וצפופים יותר מהרכבים המודרניים, מה שיכול להפוך חוויה מהסרטים לנסיעה צפופה וקצת מעצבנת.

 

לחובבי האתגרים והאקשן

אוקיי, אנחנו הולכים להציע פה משהו קצת קיצוני שאולי יישמע מוזר, אבל תנו לנו שנייה להסביר.

בתכנון של חתונה עסוקים כל הזמן בפרטים הקטנים כדי ליצור את האירוע היוקרתי והמתוקתק ביותר, אבל יש זוגות שמרגישים קצת לא בנוח בתוך המסורת הזו, והיו רוצים לבטא גם צדדים אחרים. בשביל זוגות חובבי אקשן אנחנו ממליצים על אופנועי שטח או ג’יפ 4X4. טוב, אמרנו שזה קצת קיצוני ואולי אפילו קצת מסוכן (במיוחד בחורף כשיש בוץ מסביב), אבל זו חתיכת חוויה שתזכרו כל החיים.

 

לנוח, בסטייל

אחרי שבועות וחודשים של הכנות, יום החתונה עצמו מרגיש לפעמים כמו היום הכי מתיש בחיים. אז נשים לרגע את המקוריות בצד, לפעמים כל מה שאתם צריכים ביום החתונה הוא רק סוויטה מפנקת כדי לנוח, להירגע ולהתארגן בשקט. ולכן אולם אירועים בשרון כולל גם סוויטה מפנקת במיוחד בשבילכם, כדי שתוכלו לגנוב כמה דקות של שלווה לפני הערב הגדול.