ככה תבחרי את הלוקיישן המושלם למסיבת רווקות שלך

תכנון של מסיבת הרווקות יכול להיות כאב ראש כמעט כמו התכנון של החתונה עצמה, ולפעמים אפילו להוביל למריבות וחיכוכים. אבל זה ממש לא חייב להיות ככה, מסיבת רווקות יכולה להיות קלילה וכיפית בשביל כולן. אז איך בוחרים את הלוקיישן המושלם?

 

קודם כל- תקציב!

אף אחת לא אוהבת לדבר על כסף, אבל בדיוק כמו שהזוג המיועד בודק את התקציב לפני שהוא הולך לבדוק אולמות אירועים בעמק חפר, כדאי לבדוק כמה אתן יכולות להרשות לעצמכן לבזבז במסיבת הרווקות. לפעמים המשתתפות יכולות ורוצות להשקיע מאות ואלפי שקלים במאורע כך שתוכלו לתכנן משהו ממש מיוחד וחד פעמי. אבל הרבה פעמים זה לא בדיוק אפשרי, במיוחד כשיש עוד הוצאות סביב החתונה עצמה (ובואו נודה בזה, התקופה של שגעת החתונות מתנגשת הרבה פעמים עם התקופה הסטודנטיאלית והענייה שלנו).

 

יאללה לנתב”ג

אם התמזל מזלכן ואתן קבוצה קטנה של חברות טובות שיכולות ורוצות לטוס לחו”ל ביחד, השילוב עם מסיבת הרווקות יכול להיות פשוט מושלם. וגם כאן תוכלו ללכת על יעדים קרובים וזולים יחסית כמו קפריסין ויוון, או מדינות אירופאיות כמו רומניה ובולגריה. אבל רגע לפני שהולכים על האפשרות הזו, כדאי לבדוק שבאמת כולן בעניין, גם מהבחינה הכלכלית.

 

משתלטים על הווילה

אופציה הרבה יותר זולה וזמינה היא לשכור וילה לסוף השבוע. חדרים מפנקים, בריכה והמון אוכל טוב ואלכוהול איכותי. ומכאן הלו”ז כבר תלוי בכן ובמה שאתן אוהבות. במקום לצאת למסיבה תוכלו להביא אותה לווילה, או לתכנן סופ”ש של מנוחה ובטן-גב ליד הבריכה, עם משחקים מטופשים ומשעשעים. ולגבי המיקום הספציפי, תשמחו לגלות שבכל רחבי הארץ אפשר למצוא וילות מפנקות להשכרה. אם אתן יותר בקטע של טבע ונופים אנחנו ממליצים לחפש בצפון הארץ – במיוחד באזור הגליל והגולן, וסביב הכנרת. ואם אתן בקטע אורבני, גם לאזור המרכז יש הרבה מה להציע, למשל סביב המיקום של גן אירועים בעמק חפר.

 

מי מקימה את האוהל?

אם נחשוב קצת מחוץ לקופסה, אפשר לבחור גם ביעדים ופעילויות קצת שונים. למשל קמפינג בטבע פלוס יום או יומיים של טיול יכולים להיות מדהימים, לשבור את השגרה ולגבש את כולן. היתרון של האופציה הזו, שהיא מתאימה כמעט לכל מסגרת של תקציב. לינה בשטח היא זולה, ואם תרצו תוכלו לשדרג אותה קצת וללון בבי”ס שדה, או לשדרג אותה הרבה ולסיים את המסלול באתר נופש מפנק.

 

עשו זאת בעצמכן

עוד אפשרות לשבור את השגרה וגם לקצץ קצת בעלויות היא לארגן ולעשות את הכול בעצמכן. במקום לשכור וילה אפשר להתארח אצל אחת המשתתפות, ובמקום לקנות קישוטים ואקססוריז- להכין אותם. יש בקבוצה בחורות שעושות דברים מעניינים ומיוחדים? תציעו להן להעביר פעילות, הרצאה או כל דבר מגניב אחר. ככה גם חסכתן בכסף וגם פרגנתן לחברות המוכשרות.