החתונה עברה? כך תתארגנו לירח דבש

התכנון של הערב הגדול כבר מאחוריכם (או כמעט מאחוריכם), ועכשיו הגיע הזמן להתמקד בתכנון של ירח הדבש. הנה כמה נקודות שיעזרו לכם לעשות את זה בחוכמה ובהצלחה.

 

זה הזמן שלכם

אין ספק שהחתונה היא אירוע שהמטרה שלו היא לחגוג את הזוגיות ואת החיים המשותפים בין החתן והכלה, והאירוע עצמו סובב את בני הזוג. הבחירה של גן אירועים בשרון, של הקייטרינג, הצלם והמאפרת, כולם לפי הטעם וההעדפות של בני הזוג. ובכל זאת, גם בתוך זה יש המון חשיבה והתחשבות באורחים- בבני המשפחה ובחברים הקרובים. ולעומת זאת ירח הדבש הוא ההזדמנות האמיתית שלכם להתמקד בשני אנשים בלבד- בעצמכם. מעבר למסורת הנחמדה, המטרה האמיתית של ירח הדבש היא לאפשר לנשואים הטריים להתנתק קצת מהשגרה היומיומית העמוסה, להתנתק מהמתחים וכאב הראש שבתכנון החתונה, ופשוט לחגוג את הזוגיות והקרבה. זה הזמן שלכם לחשוב רק על עצמכם, על מה שאתם אוהבים ורוצים לעשות ביחד.

מהו התקציב?

בדיוק כמו שתכנון חתונה ובחירת אולם אירועים בשרון הושפעו ממסגרת התקציב, כך גם תכנון ירח הדבש. אומנם זו ההזדמנות לקחת פסק זמן רק עבור שניכם, אבל כדאי לעשות את זה בחוכמה כדי לא להיכנס לחובות ולחצים גדולים מדי אחרי החתונה.

יש היום מגוון עצום של יעדים, אטרקציות ודרכים כדי לצמצם בעלויות כך שתיהנו מירח דבש מושלם בלי לקרוע את הכיס. קחו לעצמכם את הזמן כדי לחשוב ולבדוק, ובעיקר כדי לזכור שמה שחשוב באמת זה שתבלו אחד עם השנייה.

בטן גב? טיול אתגרי?

מהי החופשה המושלמת עבורכם? האם זו חופשה רגועה שכוללת ספא, חופים מפנקים ואוכל טוב? ואולי אתם דווקא מעדיפים לינה בשטח וטיול אתגרי לאזורים המרוחקים והנידחים?

וכמובן שתמיד אפשר לשלב בין השניים כדי ליצור את המסלול האידיאלי עבורכם. שלב התכנון הוא הזמן להעלות רעיונות, להציע הצעות ולרוץ עם הדמיון והפנטזיות. מכאן יהיה הרבה יותר כיף להתמקד ולהחליט מה בדיוק תרצו לעשות הפעם.

הטריקים הקטנים לחיסכון

זה לא בדיוק סוד שתכנון חתונה הוא הוצאה משמעותית, במיוחד עבור בני זוג בתחילת החיים המשותפים. ולכן הרבה פעמים התכנון של ירח הדבש קצת נדחק הצידה בגלל מגבלות התקציב, אבל יש הרבה דרכים לחסוך בעלויות ובכל זאת לתכנן טיול מושלם.

אחת הדרכים הכי קלות לחסוך היא לקבוע את ירח הדבש מחוץ לעונת התיירות. כאשר הביקוש לטיסות ולמלונות יורד, כך גם המחירים צונחים. לפעמים כדאי לחכות קצת עם ירח הדבש ובתמורה להרוויח חיסכון משמעותי שיאפשר לכם לעשות יותר דברים. אם אתם יודעים מראש איפה ומתי תרצו לטוס, הזמנה של הכרטיסים מראש גם היא יכולה לחסוך כסף.

גישה אחרת לגמרי היא להיות ספונטניים ולהזמין את הכרטיסים והחופשה ממש ברגע האחרון, בהתאם למבצעים. כן, אנחנו יודעים שהגישה הזו ממש לא מתאימה לכל אחד וזה בסדר גמור.