איך בוחרים סידורי פרחים לחתונה?

הצפון הפורח, הנגב הקסום או גוש דן התוסס – לא משנה אם אתם מחפשים גן אירועים בשרון או בכל אזור אחר בארץ, דבר אחד ברור: שילוב של פרחים בחתונה יהפוך את האירוע משמח למושלם. הפרחים שתבחרו לחתונה יקבעו את הטון העיצובי של כל האירוע – החל מקבלת הפנים, דרך החופה ועד למרכזי השולחן. אז איך בוחרים את העיצוב שאהבה נפשכם? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם בכך.

עיצוב פרחים בחופה

טקס החופה היא זיקוק של האהבה שלכם, ובה מגיעה ההתרגשות לשיא. כיאה לטקס החשוב בו אתם נשבעים זה לזה אמונים מול אהוביכם, חשוב לשים דגש מיוחד בעיצוב הפרחים בחופה עצמה. כמובן שתוכלו להשאיר את החופה קלאסית ונקייה, אך אם בחרתם לשלב בה גם סידורי פרחים, ניתן ללפף צמחים מטפסים על עמודי החופה, לשזור סידורי פרחים משני צידי החופה או פשוט ‘להתפרע’ וללכת על הסגנון הבוהו-שיקי, המשלב בין אלמנטים מהטבע לבין פרחים חיים. תנו לדמיון שלכם להתפרע ותתנו לטקס המיוחד את הכבוד המגיע לו – בסופו של דבר, לא משנה במה תבחרו, אנחנו בטוחים שהתוצאה תהיה מקסימה!

התאימו את הפרחים לחלל הקיים

בין אם בחרתם אולם אירועים בשרון, בדרום או במרכז – בחרתם את המקום הספציפי המיוחד לכם, מבין מאות אפשרויות. לכן, סביר להניח שהסגנון הקיים באולם – גם ללא הפרחים – משקף נאמנה את הסגנון האישי שלכם, והפרחים מהווים תוספת משלימה שמשדרגת את העיצוב ומוסיפה לו נדבך נוסף של יופי מושלם. לכן, חשוב להתאים את הפרחים לחלל הקיים. לדוגמה, אם האולם מאופיין בסגנון כפרי, עשו שימוש בסידורי פרחים נמוכים, בפרחי שדה ובאלמנטים מעץ. לחילופין, אם האולם מעוצב בסגנון אורבני-תעשייתי, העדיפו לשלב סידורי פרחים נקיים ואלגנטיים, בתוספת צנצנות, בקבוקים, כלי פח ונרות. בנוסף, שימו לב לתקרת המקום ולסגנון הבנייה בו. אם מדובר בחלל גבוה וגדול, התאימו את סידורי הפרחים באופן פרופורציונלי אליו ועשו שימוש בזרים גבוהים בעלי נוכחות. לחילופין, אם התקרה נמוכה או שהחלל קטן ואינטימי, אל תיצרו עומס בעיניים ועשו שימוש דווקא בסידורי פרחים מינימליסטיים שיתכתבו עם העיצוב כולו.

אווירה חורפית מול אווירה קייצית

מתחתנים בקיץ או בחורף? עיצוב הפרחים בחתונה מושפע גם מהתאריך הנבחר. לכל עונה יש את הקסם שלה, האווירה שהיא מזמנת איתה ובהתאם – העיצוב המתאים. כמובן שאין חוקים נוקשים מדי בכל הנוגע לעיצוב פרחים, אך אם ננסה לערוך חלוקה בין חודשי השנה, הרי שלרוב בחודשי הקיץ נעדיף פרחים צבעוניים וססגוניים יותר בגוונים בהירים ובוהקים, ואילו בחודשי החורף ננסה לייצר אווירה דרמטית וחמימה יותר, באמצעות שימוש בפרחים בצבעים חמים, נרות ואמצעי עיצוב נוספים כמו ספרים כבדים, שרשראות פנינים ועוד.

לא משנה באיזה סידורי פרחים תבחרו – אל תשכחו ללכת עם הלב, הוא יוביל אתכם אל הטעם המדויק עבורכם!