רעיונות מיוחדים לצילומי טראש

אז החלטתם שאתם רוצים לקחת חלק בחגיגה הטרנדית ולערוך סשן של צילומי טראש דה דרס – איזה כיף! הולך להיות לכם אדיר, אנחנו מודיעים לכם חגיגית. בחרתם כברגן אירועים בשרון או בכל אזור אחר בארץ, ה-DJ מחכה לאירוע שלכם ואפילו שמלת הכלה כבר מוכנה לגמרי. מה נשאר? יפה מאוד – ליהנות! הנה כמה רעיונות מדליקים לצילומי טראש. לגזור ולשמור!

לפני הכל: על מה חשוב לשים דגש?

הרעיון העומד מאחורי הקונספט הוא חשיפת הסיפור האישי שלכם דרך צילומים מגניבים. עם זאת, זהו לא כלל נוקשה מדי – הכי חשוב שתתאבזרו בהתאם לקונספט שקבעתם, תבחרו לוקיישן מגניב שמשקף את מה שאתם רוצים “לומר” דרך התמונות וכמובן – שתיהנו מזה! וכעת, בלי שהיות נוספות, קבלו רעיונות מדליקים לצילומים.

6 רעיונות לצילומי טראש

  1. מתחברים לטבע –

    אם אתם אוהבים את הטבע והוא אוהב אתכם בחזרה, אין דרך טובה יותר להרוס שמלה טובה ולחגוג אהבה גדולה מאשר להתלכך ברפש שהטבע מביא עמו. אתם יכולים להצטלם ברפת במושב כשאתם מאכילים את הפרות, או סתם כך לשוטט ברחבי המושב ולהתגלגל בחציר, להצטלם עם טרקטורונים ועוד. הכי מגניב שיש ומזכרת מהממת!

  2. חגיגה של צבעים –

    אם אתם טיפוסים צבעוניים והאהבה שלכם צבעונית וקופצנית, זו אפשרות מדליקה במיוחד עבורכם. תוכלו לשכור לערב אחד מתחם פיינטבול וכך כשאתם לבושים בשמלת כלה וחליפה מחויטת – פשוט להשפריץ כדורי צבע צבעוניים זה על זה, להתלכלך בכיף ולהוציא המון אנרגיה. אם בחרתם צלם טוב, הוא ידע לעשות מזה מטעמים.

  3. צילומים בסטייל של זומבים –

    בא לכם להפחיד את כולם? לשחרר אדרנלין ולשחק בפורים רגע לפני החתונה? יאללה, יוצאים לדרך! לקונספט הזה תזדקקו לשירותי איפור מקצועיים שיוסיפו לכם אפקטים מפחידים לפנים – דם, חתכים, שיניים מפחידות ואיפור עיניים מוגזם. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא להתנהג כמו שאתם נראים: כמו זומבים! אם תוסיפו “דם” לשמלה, בכלל תקבלו קונספט מנצח!

  4. יין ישמח לבב חתן וכלה –

    לא משנה איפה תשלבו אלכוהול, תוכלו להיות בטוחים שיש לכם קונספט מנצח מובטח. בסגנון הצילומים הזה, תוכלו להתיז זה על זה שמפניה, יין אדום ואם אתם ממש משקיעים גם וויסקי משובח – ולתת לאמנות הצילום לעשות את השאר. האווירה תבלוט למרחקים ואתם תקבלו תמונות הכי מגניבות שיש.

  5. מחכים ליום שאחרי –

    אם נתבונן בספרי ההיסטוריה של צילומי הטראש, נגלה כי במקור כלות וחתנים ביצעו אותם אחרי החתונה (או בסופה), ולא לפניה. ותכלס – יש בזה היגיון. כשאתם בוחרים לעשות סשן צילומים אחרי החתונה, אתם משאירים כיף קטן גם לאחרי, מעין דובדבן שבקצפת, ולא “מסיימים” את מכסת החגיגות יחד עם החתונה. אם החלטתם ללכת על זה, תוכלו לצלם את עצמכם עם בגדי החתונה ה’אמיתיים’ שלכם ולהנציח סצינות יומיומיות מההווי הביתי שלכם – שוטפים כלים, רצפה, שותים בירה או סתם מוציאים את הזבל. ההנאה מובטחת!

אז לא משנה אם אתם מתחתנים בגן אירועים בצפון, בדרום או גני אירועים בשרון – אתם יכולים להיות בטוחים בדבר אחד: אתם הולכים לחגוג כל הדרך אל החתונה!