הטרנדים ל-2019 בתחום חליפות החתן

אם עד היום כולם התעסקו בשמלת הכלה ובחידושים האחרונים בתחום, הרי שבשנים האחרונות כובש הגבר את מקומו הראוי וחליפות החתן לחלוטין נמצאות במרכז העניינים. שנת 2019 מביאה עמה רוחות רעננות לתחום חליפות החתן עם גזרות מיוחדות, צבעים מדליקים ודגמים שתרצו ללבוש גם הרבה אחרי שהחתונה מסתיימת. לא משנה אם אתם מתחתנים באולם בתל אביב, גן אירועים בשרון, בצפון או אולם אירועים בעמק חפר, דבר אחד בטוח – זו הולכת להיות שנה אופנתית במיוחד!

צבעים בהירים וגוונים “אמיצים”

חליפות בצבעי כחול, שחור ואפור לנצח ישארו באופנה, אך לצידם, כך נראה, מזדחלים גוונים נוספים ומדליקים המשלבים בין שתי מגמות – צבעים בהירים וצבעים אמיצים במיוחד. בהתאם לאופי שלכם, תוכלו “לשחק” עם שתי המגמות האלה. הגוונים הבהירים כוללים גווני אפרסק, ורוד בהיר, תכלת, וירקרק, היוצרים מראה קליל, קיצי ושיקי להפליא – בדיוק מה שצריך לחתונה ישראלית! מצד שני, הגוונים הבולטים גם הם משחקים תפקיד חשוב באופנת חליפות החתן, ונצפה לראות השנה לא מעט גווני בורדו, סגול וירוק. אין ספק שבחירת הצבעים מושפעת גם מהעונה בשנה – לחתונות קיץ באופן טבעי מתאים יותר צבעים בהירים ולחתונות חורף – גוונים דרמטיים יותר.

חליפות משובצות

קוד הלבוש לחתנים הישראלים יהיה לרוב קליל ולא מתאמץ, אך לצידם מחלחלים אלינו השנה גם מגמות אירופאיות מלאות סטייל וקלאסיות – המשבצות. הן כבשו כל חלקה טובה גם בארון הבגדים הנשי, וכעת הם עושות את דרכן אל חליפות החתנים. חליפות משובצות הן אחד הטרנדים שישלטו בתחום ב-2019. כדי לשמור על המראה הקלאסי, מומלץ לשלב את המשבצות בגוונים עדינים יותר של כחול ואפור, ולהקטין את הנוכחות של המשבצות על ידי הוספת בלייזר מתחת לחליפה.

הווסטים נשארים איתנו גם ב-2019

בואו נודה על האמת – מזג האוויר הישראלי לא באמת מאפשר לחתנים שלנו לשמור על המראה הרשמי והחנוט בחליפה לכל אורך הערב. לכן, כשהחלו הווסטים להיכנס לאופנה – היה ברור שהם הולכים להישאר כאן לאורך זמן. ואכן, גם בשנת 2019 נצפה לראות חליפות חתן המורכבות ממכנסיים מחוייטים, חולצה מכופתרת ווסט מעל. הכי נוח, קליל ואוורירי מצד אחד – והכי קלאסי שיש!

מכנסי סקיני

הביקוש לגזרות הסלים והסקיני מחלחל השנה גם לחליפות החתן, והוא ללא ספק עושה חסד לגברים הישראלים. מכנסי הסקיני שומרים על מראה קלאסי ואופנתי, וכשהם משתלבים עם האאוטפיט הנכון – הם נראים נהדר. אל הסקיני מצטרפות גם גזרות גבוהות בגזרת שבע שמיניות. לקראת הקיץ נצפה לראות יותר מכנסיים בגזרת שבע שמיניות החושפות את הקרסול ותאמינו או לא – בשילוב סניקרס! עם הג’קט הנכון והחולצה המכופרת הנכונה, מדובר במראה מדליק להפליא ואופנתי מאוד. מומחי האופנה ממליצים לשדך למראה הכללי חולצת אוברסייז בגזרה סולידית – והתוצאה, אתם יכולים להיות בטוחים, תגנוב את ההצגה לשמלת הכלה, בקטע טוב.