כך תבחרי מאפרת שתתאים ליום המאושר בחייך

את רוצה להפוך את היום המאושר בחייך ליום מושלם. את רוצה שיהיה מרגש ושמח ולא פחות חשוב – את רוצה להרגיש הכי יפה שיש. אז קודם כל, הרשי לנו להרגיע אותך: לא משנה כמה לחץ חווית לפני או כמה את מתקשה באיתור הספקים הכי מתאימים לך – אתם הולכים ליהנות מהאירוע שלכם בטירוף! ועכשיו, אחרי שהורדנו את הטרדה הזאת מהשולחן, הגיע הזמן לכמה טיפים שימושיים לבחירת אחד הספקים שהולך להשפיע לא מעט על המראה שלך בחתונה: המאפרת.

1) בקשי המלצות

היזכרי בחתונות של חברותייך, קולגות או בנות משפחה ונסי לחשוב האם אהבת את האיפור שלהן. אם את לא מצליחה לעשות זאת, פשוט הקשיבי להמלצות שסביבך, כאלה שיסייעו לך להבין האם החוויה שלהן הייתה טובה, האם הן היו מרוצות, איך הייתה ההתנהלות, מה המחיר ועוד. המלצות הן הדרך הטובה ביותר לברר על ספק מסוים – נצלי זאת!

2) הביני מה הניסיון של המאפר/ת

הניסיון משחק תפקיד משמעותי בבחירה. שכן ככל שמאפר צובר יותר ניסיון הוא פשוט הופך למקצועי יותר, בכמה רבדים: הוא מצויד בתכשירי איפור איכותיים ועמידים, יודע בדיוק מה מתאים לצורת הפנים שלך ולסגנון הכללי ולא פחות חשוב – יידע בדיוק כיצד להתנהל מולך ביום החשוב בחייך (אחרי הכל, הוא עבר לא מעט…).

3) הציצי בעבודות קודמות

כדי להבין האם עומד מולך בעל מקצוע רציני, בעל ניסיון וגם כזה שמתאים לסגנון האישי שלך – אל תוותרי על עיון בעבודות איפור קודמות שלו. חשוב להדגיש כאן שאיפור כלות שונה במהותו מאיפור אופנה או איפור מלוות, ולכן נסי לבחון עבודות רלוונטיות בלבד.

4) גם המרחק משחק תפקיד

אם החתונה שלכם מתקיימת בגן אירועים בדרום, גן אירועים בשרון, בצפון או בשפלה – העדיפי לעבוד מול מאפר/ת מהסביבה. כך תצליחו לשלוט במצב כמה שיותר, למזער נזקים ולהבטיח (במידת הביטחון הכי גבוהה שאפשר) כי פקקים, תקלות של הרגע האחרון או כל אילוץ אחר לא יהיו קריטיים כל כך. גני אירועים בשרון, למשל, יאפשרו לכם מידה רבה יותר של מרחק גאוגרפי, זאת בשל העובדה שמדובר במיקום אטרקטיבי ונוח להגעה מכמה אזורים בארץ.

5) איכות החומרים

לרוב מאפר מקצועי ובעל ניסיון הולך יד ביד גם עם איכות חומרים גבוהה, אך בכל זאת בדקי זאת כדי להיות בטוחה. ככל שהאיפור איכותי יותר, כך הוא ישאר עמיד לאורך שעות ארוכות יותר – וזה מאוד מאוד חשוב.

6) חיבור אישי

רמת הביצוע, המחיר ושיקולים ‘טכניים’ אחרים הם חשובים מאוד, אך לא פחות חשוב מכך הוא החיבור שלך עם המאפר. זכרי – את הולכת לבלות במחיצתו כמה שעות טובות, וביום המאושר בחייך את רוצה להקיף את עצמך אך ורק באנשים טובים, חיוביים וכאלה שעושים לך טוב בלב. אז גם אם אתם לא הולכים להיות החברים הכי טובים יום למחרת החתונה – אל תוותרי על החיבור הרגשי. מאפרת שתבין לליבך תהפוך את היום המאושר שלך- למאושר מאוד (: