כתיבת נדרים לחתונה- למה ואיך?

החלטתם לקשור את חייכם יחד לנצח ולעשות זאת בגן אירועים או אולם מפואר. לא משנה אם החלטתם על גן אירועים בשרוןאולם אירועים בשרון או בכל אזור אחר בארץ – המשותף לכל הלוקיישנים הוא אחד: אתם חוגגים את האהבה שלכם. אנחנו מאמינים שכל זוג הוא מיוחד ואצל כל זוג האהבה לובשת צורה שונה וייחודית, וכשבוחרים להפגין את האהבה הזו קבל עם ועדה, בצורת מילות אהבה הייחודיות לכם – אתם הופכים את הטקס כולו למיוחד הרבה יותר. למה עוד כדאי לכתוב נדרים לחתונה? הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם בחשיבות הדבר.

הופכים את הטקס המסורתי לשלכם

הטקס הדתי המסורתי הנעשה דרך הרבנות, הוא קבוע ולא משתנה. אין ספק שגם המילים מהן הוא מורכב מיוחדות ומאחדות, אך מה שהופך אותו למיוחד עבורכם הוא המילים שאתם מוסיפים לו. לא רק משפטים הכלולים בטקס המסורתי, אלא מילים היוצאות מהלב שלכם, מילים אישיות שלכם – שאתם אומרים לאהובכם.

לזכור לשם מה התכנסנו

תכנון חתונה יכול לגזול המון אנרגיה משני בני הזוג. במהלך החודשים הקודמים לחתונה, לא מעט זוגות מגלים שהשיחות שלהם נסובות בעיקר סביב הארגונים – הצלם, הקייטרינג, המוזמנים, ההוצאות, השמלה, החליפה ועוד ועוד. השיחות הללו עשויות להיות מתישות ולהשכיח מאיתנו את הסיבה לשמה התכנסנו – לחגוג את האהבה והחיבור שלנו. כשאנחנו יושבים לפני החתונה עם עצמנו ומעלים על הכתב את מה שאנחנו מרגישים – אנחנו מתמלאים מחדש בהתרגשות ובהבנה של למה אנחנו עושים את כל זה.

האורחים שלכם כאן כדי לחגוג את האהבה שלכם

לא מעט זוגות מחליטים לוותר על החלק האישי של החופה, מתוך מחשבה שהם מייגעים את האורחים שלהם, מאריכים את טקס החופה שלא לצורך או פשוט משתפים אותם בדברים אישיים. אנחנו כאן כדי להודיע לכם חגיגית: האורחים שלכם ישמחו לשמוח ולאהוב איתכם! אחרי הכל, הם מגיעים במיוחד בשבילכם, כדי להיות איתכם, לאהוב איתכם ולציין יחד איתכם את היום בו החלטתם לקשור את גורלכם יחד. אל תחששו מכך שתעיקו עליהם, ההיפך הוא הנכון!

לשתף את מה שבלב (גם אם אנחנו לא גלילה רון פדר)

זוגות רבים חוששים מהרגע בו הם יצטרכו לכתוב מילים אישיות ולהקריא אותן במהלך החופה, כיוון שהם לא בטוחים בכישורי הכתיבה שלהם. הם מפחדים שהתחביר שלהם לא יהיה מוצלח במיוחד ושבאופן כללי – התוצאה לא תהיה שווה את זה. חברים, אנחנו כאן כדי לבשר לכם שזה ממש, אבל ממש, לא משנה! אתם לא מתמודדים על תחרות הסיפור הקצר – כל שמצופה מכם הוא לדבר ממעמקי ליבכם, לספר איך אתם מרגישים ולמה אתם מייחלים מהזוגיות שלכם – וזה ממש לא משנה כיצד תחליטו לחבר בין המילים הללו, פשוט תגידו אותם!