שנת 2019 בפתח ואלו החידושים והטרנדים הלוהטים לשמלות כלה

היישר ממסלולי האופנה הנחשבים בלונדון, מילאנו, ניו יורק וברצלונה – אל שמלת הכלה שלך! בתצוגות האופנה הנחשבות בבירות האופנה המובילות בעולם, נחשפו כמה חידושים מרעננים בתחום עיצוב שמלות כלה. אם אתם מתחתנים בקרוב, לא משנה אם בחרתם גן אירועים בשרון או אולם אירועים בשרון (או בכל מקום אחר בארץ) – הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על החידושים בתחום שמלות הכלה לשנת 2019.

 

# לא על הקלאסי לבדו

עיצוב הנסיכה הקלאסי, שמלה בסגנון בוהו שיק או בסגנון בתולת ים מהאגדות עדיין כאן כדי להישאר (תודה לאל), אך לצד העיצובים הללו, ניתן לראות חידושים מדליקים במיוחד שהופכים כל שמלת כלה, יפה ככל שתהיה, ליפה הרבה יותר. מוכנות לצאת למסע?

 

# תחרה

היש בד יפה יותר עלי אדמות? לא בטוח. התחרה העדינה והצחורה היא אחד הבדים שהכי מזוהים עם שמלות כלה, ולא בכדי. היא אצילית, הופכת את השמלה לקסומה במיוחד ומעניקה טאצ’ ייחודי לכל הופעה. השנה נוכל לראות את בדי התחרה הנשפכים בגרסה מהודקת ועדינה יותר, כשהם משולבים בעיקר באזור הכתף והחזה, למראה סופר אלגנטי!

# פפיון

מי אמר שפפיונים הם רק לילדות קטנות, או לנסיכות מהאגדות? השנה הפפיונים מגיעים למרכז המיינסטרים האופנתי וחלקם לא פוסח גם על שמלות הכלה. הפפיון קשור במותן מאחור ומעניק מראה רומנטי ורך, כמו גם פונקציונלי – כך אתן מקבלות מראה מהודק יותר, מפוסל יותר ואלגנטי הרבה יותר.

 

# טאצ’ צבעוני

כבר שנים ארוכות ששמלת הכלה שלנו לא נעה רק בגווני הלבן. צבעי בז’, קרם וניוד לגמרי נכנסו לאופנת שמלות הכלה ואפילו גוונים פסטליים כמו ורדרד או תכלת לחלוטין לגיטימיים. השנה נוכל לראות פלטת צבעים נוספת המצטרפת לחבורה העליזה הזו, המאופיינת בניואנסים בהירים של צבעים דומיננטיים יותר, כמו אדום, סגול או צהוב. זו בחירה מושלמת לכלה אופנתית שרוצה לצאת מהמסגרת, או בתור שמלה שניה.

 

# ניוד עם שילוב תחרה

רוצות להיות עם ולהרגיש בלי? או בעצם – להיות עם אבל להיראות בלי? זה בשבילכן! שמלת כלה העשויה כולה מבד שקוף לחלוטין, ובמקומות האסטרטגיים מכוסה בתחרות עדינות. אם אתן אוהבות את הקונספט אבל פחות רוצות להיראות כמו חווה התנ”כית, תוכלו לשלב את השקיפות הניודית עם תחרה עדינה רק בחלק העליון של המחשוף, בשרוולים ועוד.

 

# שנות ה-20 העליזות

הכי אלגנטי, הכי שיקי והכי על זמני – שמלה בגזרה ישרה עם פרנזים בקצה, חרוזים מהפנטים ומראה כללי של שנות ה-20 עושה קאמבק משמח במיוחד אל שמלות הכלה והתוצאה מהממת. המראה הזה לא מתאמץ מצד אחד, ויוצר את ההופעה המושלמת, הנשית והכי נוחה שיש! כדי להשיג את התוצאה המושלמת באמת, שדכו לשמלת הכלה גם נזר מיוחד ודומיננטי ועגילים תואמים.