איך מתחילים לארגן מסיבת רווקות

אחת המטלות היותר מורכבות בתהליך ההכנה לפני חתונה, מעבר למציאת אולם אירועים, קביעת התפריט, מציאת המוזיקה המושלמת ושמלת הכלה המדהימה, היא הארגון של מסיבת הרווקים ומסיבת הרווקות. מבין שני סוגי המסיבות, ארגון מסיבת רווקות הוא היותר מסובך, זאת, לאר הציפיות הגבוהות יחסית מהמסיבה כאמור ומנגד – הציפיות הדי מוכרות ולא תמיד גבוהות מארגון מסיבת הרווקים, שלרוב מתמצה בסוג כל שהוא של חגיגה גברית טיפוסית. מהי מסיבת רווקות ולמה היא הפכה לכל כך חשובה? היכן ניתן לערוך מסיבת רווקות ברמה הגבוהה ביותר? אילו סוגים של מסיבות כאמור ניתן להעלות על הדעת? בשורות הבאות נרחיב מעט בנושא.

מסיבת רווקות – מה זה בעצם ולמה היא נחוצה

אחת הטראומות היותר משמעותיות בחייו של כל אדם, הינה המעבר משלב הרווקות וכניסה לתוך חיי הנישואין. לעיתים קרובות הדבר איננו מורגש כל כך, כיון שהשמחה האופפת את הזוג המאושר והמופגנת על ידי הסובבים אותו, מקהה מעט את העוקץ של המעבר כאמור. עריכת מסיבת רווקות למגזר הדתי ובכלל, נועדה יותר מכל לציין את היום האחרון שבו האישה מחויבת לעצמה בלבד, וממנו והלאה נוספת לה מחויבות לבן הזוג. אביזרים למסיבת רווקות כוללים, או עשויים לכלול, לפיכך, כל דבר שיסייע לכלה העתידית לזכור טוב יותר את החברות שלה ולמצות את שמחת החיים, שאננה אובדת אחרי החתונה, אבל היא בהחלט משתנה.

היכן ניתן לערוך מסיבת רווקות

ארגון מסיבת רווקות עשוי להתרחש בבית פרטי או בווילה השייכת לחברים. בנוסף, כלת השמחה והחברות שלה יכולות להשתתף במופע כל שהוא. ואולם בזמנים האחרונים ניכרת הנטייה לארגן מסיבת רווקות במקומות מיוחדים, שישאירו רושם בל יימחה על המשתתפות. נכון להיום קיים אולם אירועים בעמק חפר שבו ניתן לארגן מסיבה של כיף רצוף, בשילוב עם הכנת האירוע שגם הוא יכול להיערך באותו המקום עצמו. המסיבה כאמור יכולה לשלב הופעת אורח של אמן, או מסיבה דרום אמריקאית מטורפת, אם מזג האוויר מרשה זאת. סוגים נוספים של מסיבות הן מסיבת תחפושות או מסיבה שעיקר תשומת הלב שלה מוקדש  להעלאת זיכרונות, צחוקים וחוויות מהעבר.

אם יש לך עניין בשכירת אולם אירועים ליום המאושר ביותר בחייך, או בארגון מסיבת רווקות עבור אחות אהובה, בת דודה או קרובת משפחה או חברה קרובה ואהובה במיוחד, זה המקום הנכון עבורך. אנשי המקצוע המיומנים של אודאון, אולם אירועים בלב השרון, יעשו הכל על מנת להפוך אותך למאושרת ערב היום הגדול בחיים. אולם האירועים הזה עוסק בכל השלבים בתהליך החתונה ואמון גם על ארגון מסיבת רווקות שלא במהרה תישכח. אנו מתמחים במציאת רעיונות מקוריים למסיבה, השגת האביזרים הנדרשים וארגון מסיבה באפן שתישאר חקוקה לנפשן של כל המשתתפות המאושרות, אשר כל אחת מהן תהיה מעוניינת לחגוג שם גם את המסיבה שלה עצמה.