ארגון אירועים קטנים

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, קל וחומר כאשר מדובר באירוע קטן אשר כל פרט בו יבחן בקפידה וישאיר חותמו על אירוע שלם. אירועים קטנים ואינטימיים עתידים להשאיר רושם גודל, אף יותר מאירוע המוני בו המון פרטים רחוקים מהעין. כמות המוזמנים איננה מעידה על טיב האירוע, כמות השמחה, עומק החוויה ואף לא על גודל ההשקעה. על מנת לכבד את האירוע והמעמד יש לבחור כל פרט ופרט בקפידה ולכן ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיקלו בתכנון האירוע, זה נכון לחתונה, בר מצווה ואף אירוע חברה.

מקומות לאירועים קטנים

המקום כן קובע וכיוצא בזה גם המיקום הגאוגרפי. בין אם מדובר על רצונכם בנוף ירוק ופסטורלי אשר מציעים אירועים קטנים בצפון או על מרחבים מבודדים בדרום הארץ, יש להתחשב בנוחיותם של רוב המשתתפים. ודאו כי המקום שבחרתם לאירוע הוא נוח מבחינה גאוגרפית, מאפשר דרכי גישה טובות ומוארות, שטח רחב לחנייה ואווירה חיובית וקלילה.

 

המודולריות של המקום, הגמישות והיכולת להשתנות תוך כדי אירוע ולתת מענה לצרכים שיקומו תוך כדי אירוע, ויהיו כאלה. גן אירועים או אולם שיאפשרו קיום אירוע בכל עונות השנה: שגשם מקומי לא יעכיר את האווירה ויעמיד את האירוע בסכנת קיום, שחום יולי אוגוסט יתפוגגו להם בעזרת מיזוג ורחבת ריקודים שתאפשר אווירה סוערת אך לא בוערת.

מקומות מומלצים לאירועים קטנים על ידי כמות נכבדה של אנשים. אל תתפתו לבחור במקום שמציג המלצה אחת לראווה או מפנה אתכם לאנשים ספציפיים. ודאו כי יש ערב רב של קהל שחגג במקום ונהנה ממה שהיה למקום להציע.

חתונות קטנות

אי אפשר לדבר על אירוע מבלי להזכיר את הדובדבן שבקצפת ואת היהלום שבכתר – חתונות קטנות.

הרצון לשמחה משפחתית ואינטימית יחד עם הרצון לזיכרון עמוק ומשמעותי מביאים זוגות רבים לחיפושים מתישים אחר המקום המושלם לערב חתונתם. הדרך לאירוע מושלם מתחילה בהכנה מושלמת וכניסה לרזולוציות שלא יותירו אף פרט בחוץ. חשוב לזכור כי מקום לחתונה קטנה מצריך התאמות מיוחדות הנדרשות באירוע מסוג זה, החל מחופה וכלה באזור התארגנות לחתן והכלה. יהיו מקומות שיגדילו ראש ואף יאפשרו חדר ללילה לחתן והכלה ואולי אף למשפחה הקרובה.

ראש גדול, אירוע קטן ותוצאה ענקית

בבחירת מקום האירוע כדאי להקדים ולאפיין את הצרכים הייחודים שלכם ולראות שזה עולה בקנה אחד עם מה שמציע המקום. אל תתפתו למקומות שמסבים עצמם לחתונות ופוטרים אתכם באמתלות חסרות בסיס (“אין צורך בכמה תאי שירותים, תאספו את הצ’קים בשקית או אנשים כבר יסתדרו במציאת חנייה”)  אם שניכם מגיעים מאזורים רחוקים אז חשוב שיהיה מקום לינה קרוב, אם החתונה היא כדת משה וישראל אז הקפידו כי ישנה חופה תקינה, שירותים נקיים ומתוחזקים לכל שעות האירוע (גם מספר מצומצם של אורחים צריכים להתפנות), מקומות חנייה מסודרים ותיבה למעטפות כבר אמרנו?

אם כל ההתעסקות מעלה בכם חשש והיא זו שדחפה אתכם לתכנון חתונה קטנה מלכתחילה אז בהחלט יש מקום לשקול ארגון חתונות על ידי חברה מקצועית, כזו שתעמוד על האינטרסים שלכם ותדאג לנותני השירות הטובים ביותר עבורכם.