פינוקים מיוחדים שיש רק בגן אירועים

החתונה שלכם היא עובדה גמורה, אתם מאושרים ומתרגשים – וזה בדיוק הזמן לבחור את המקום בו טקס האהבה שלכם יתרחש! אם אתם מתלבטים בין גן אירועים בשרוןאו אולמות בשרון (או בכל איזור אחר בארץ) ולא יודעים מה להחליט, אנחנו נחלצים לעזרתכם ומסייעים לכם בהכרעה. הנה כמה פינוקים מיוחדים שתמצאו רק בגן אירועים!

מה יש בגני אירועים?

1) טבע!

אם אתם אנשים של טבע או פשוט אוהבים את האוויר הפתוח והאווירה המשוחררת – גן אירועים ללא ספק מספק את המענה המושלם לכך. בכל גן אירועים ניכרת השקעה מכובדת ביותר בשטח האירוח – החל מעצים מיוחדים, מפלי מים קטנים, פסיפסים ייחודיים ואווירה נהדרת. בנוסף לסביבה הירוקה והנעימה, בגני אירועים פתוחים יהיו לרוב גם אזורים נהדרים ונעימים לרביצה נוחה – פופים, כורסאות ופינות ישיבה שעושות טוב בלב רק יוסיפו לאווירה החגיגית באירוע שלכם ויהפכו אותו לבלתי נשכח!

2) הפרדה בין החופה לאירוע עצמו

לרוב, בגני אירועים, קבלת הפנים תערך במקום אחד, החופה באזור אחר והאירוע עצמו באזור שלישי. עם זאת, אין ניתוק בין האזורים השונים, אלא כולם יחד יוצרים הרמוניה נעימה ומושלמת. ההפרדה הזו בין אזור החופה לבין האירוע עצמו, מסייעת לכך שרוב האורחים יתרכזו באזור החופה בזמן החופה, ולא יפרשו לישיבה בשולחנות – מה שקורה פעמים רבות באולמות סגורים, שכן סביב החופה, לרוב, אין מספיק מקומות ישיבה.

3) אוכל מעולה, בית קפה מושלם ודוכני מזון מהממים

אירוע בגן אירועים פתוח מאפשר לכם “לשחק” יותר עם האפשרויות הקולינריות העומדות לרשותכם ולקחת את האירוע כולו לקצה – הכי מושלם, הכי מפנק והכי מיוחד שיש. כך למשל יוכלו האורחים שלכם לעשות שימוש בבית קפה מושלם המציע סוגי קפה שונים ומשקאות חמים נוספים, כמו גם קינוחים מפנקים וכן להוסיף דוכני מזון בסגנון חופשי. רוצים להוסיף דוכן המבורגרים בשעת חצות? מעולה! בא לכם להתפרע עם עמדת גלידות? גן אירועים יהיה מושלם לכך.

4) פיזור הרעש

כמו כל חתונה, גם האירוע שלכם וודאי מורכב מאורחים צעירים יותר ופחות. עבור המבוגרים שבחבורה, הרעש באולמות הסגורים מפריע מאוד. גם אם תושיבו אותם רחוק מרחבת הריקודים, הם עדיין ישמעו את המוזיקה ברמה חזקה מאוד. בגן אירועים, לעומת זאת, הרעשים מתפזרים באופן שווה באוויר הפתוח, מה שגורם לשולחנות המרוחקים מרחבת הריקודים ליהנות מאווירה אינטימית ואפשרות לפתח שיחה נעימה בשקט יחסי.

5) תעסוקה לילדים

המרחב הפתוח בגן האירועים מאפשר לכם, בעלי השמחה, לדאוג לאורחים הקטנטנים שלכם ולאפשר להורים שלהם ליהנות כהוגן ולשמוח איתכם. בגן תוכלו לפזר שעשועים שונים ומשחקים המגיעים לחתונה בהם יוכלו ליהנות, לשחק ולהשתולל. לא רק שהדבר יסייע לתעסוקת הילדים באירוע ויפנה את ההורים לרקוד ולחגוג, אתם תוסיפו לאווירת הקרנבל באירוע שלכם