איך לתכנן מסיבת רווקות מוצלחת?

היום הגדול הולך ומתקרב, וזה אומר שגם מסיבת הרווקות הולכת ומתקרבת. ואם האחריות לארגון הוטלה עלייך, אל דאגה, הנה כמה דברים שיעזרו לך לצלוח את המשימה בקלות.

 

מה הכלה רוצה?

אז נכון שצוחקים על זה שהחתונה עצמה היא אירוע של הכלה, והחתן הוא עוד אחד מהאורחים. ואומנם אנחנו לא דוגלים בגישה הזו, אבל מסיבת הרווקות היא באמת אירוע שמוקדש אך ורק לכלה. וכדי שהיא תהנה מומלץ לחשוב על מה שהיא אוהבת. יש כלות שיודעות בדיוק איזו מסיבה הן רוצות, יש כלות שמעדיפות כמה שיותר גרנדיוזי ומיוחד, ויש כלות שיתנו הכול בשביל ערב רגוע עם כמה חברות קרובות.

ואם כבר מדברים על חברות, כדאי באותה הזדמנות לבקש מהכלה רשימה של האנשים שהיא הכי הייתה רוצה להזמין למסיבה, כדי לא לשכוח אף אחת בטעות.

 

כמה כסף יש לנו?

האחריות על ארגון החתונה ועל הזמנת גן אירועים מוטלת על בני הזוג, אך במסיבת רווקות כל העניין הרבה יותר גמיש. שזה טוב, אבל גם יכול להיות קצת מאתגר, בעיקר בשלב הראשון כשאת מנסה להבין כמה כסף עומד לרשותך. בגלל שזו סיטואציה שיכולה לעורר הרבה מתחים, אנחנו ממליצים לשאול בצורה גלויה גם את הכלה וגם את המשתתפות האחרות כמה כסף הן יכולות להשקיע במסיבת הרווקות, ורק לאחר מכן לתכנן את המסיבה בהתאם לתקציב. אולי יתעוררו פה ושם חילוקי דעות ואי נעימות, אבל לפחות בצורה הזו אף אחת לא תרגיש שהיא מתחייבת לסכום שהיא לא יכולה לעמוד בו.

 

איפה נפגשים ומה עושים?

אחרי שהגדרנו את מסגרת התקציב ואת ההעדפות האישיות של הכלה, הגיע הזמן לחפש מקום שיענה על הדרישות, והאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. החל מערב שקט ורגוע עם כמה חברות קרובות בבית של הכלה, ועד טיסה ללאס וגאס ומלון חמישה כוכבים. זאת ההזדמנות לחשוב בצורה יצירתית, כדי לארגן מסיבה מפתיעה ואולי אפילו לחסוך קצת כסף בתהליך. אפשר להזמין מקום בפאב או מסעדה באזור של אולם אירועים בשרון, אפשר לארגן פיקניק על חוף הים או לחרוש את כל המועדונים באזור.

את לא חייבת לארגן מסיבה סטנדרטית, יש עוד הרבה פעילויות מיוחדות וכיפיות.סדנאות בישול, טיול בטבע (כמובן בתנאי שהכלה נהנית מהעניין), הרצאה או מופע סטנד אפ, יום פינוק בספא עם כל החברות, שיט או מלחמת פיינטבול.

 

איך אפשר בלי אוכל?

וגם כאן אנחנו ממליצים להיות מקוריים ויצירתיים. למשל אפשר לברר עם הכלה מה יהיה התפריט של גן אירועים בשרון, ולבחור בהשראתו את התפריט למסיבת הרווקות. אם יש בחבורה כמה חברות שאוהבות לבשל ולאפות זה יכול להיות פתרון מעולה שגם יחסוך קצת בעלויות, ואת האחריות על האלכוהול והשתייה הקלה אפשר להטיל על מי שלא רוצה להכין אוכל מראש.