בחרתם גן אירועים לחתונה? ככה תשתמשו בחוכמה בכל השטח שלו

החלטתם להתחתן באזור השרון. חיפשתם גני אירועים בשרון ואולמות אירועים בשרון – ומצאתם את שאהבה נפשכם! מכאן הארגונים לחתונה הופכים להיות הרבה יותר מרגשים. אם אתם רוצים לעצב את השטח שהוקצה עבורכם באופן הטוב ביותר ולנצל כל סנטימטר בו – הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת בשיא הסטייל.

 

 

1)   שלבו אלמנטים מפתיעים

מה דעתכם על מיקום החופה באמצע האולם? הכי מגניב שיש! אחת הדרכים להבטיח שהשטח שהוקצה לכם בחתונה ינוצל באופן הטוב ביותר, היא לייעד את החופה למרכז האולם, והכסאות יהיו פזורים סביב לה.

 

2)  שטחים שונים לכל חלק באירוע

לרוב, אזור קבלת הפנים והמשך החתונה מתרחשים בשני אזורים שונים. כשעושים זאת ומוסיפים שטחים נוספים – הדבר מוסיף עניין, עומק ומקפיץ את האווירה. את הקוקטיילים בקבל הפנים מציבים באזור אחד, את טקס החופה עורכים באזור אחר, ארוחת הערב תוגש סביב שולחנות או בסגנון בופה באזור שלישי ואת הקינוחים ניתן להגיש באזור רביעי – חגיגה של שטח, וכל כולה מוקדשת לכם!

 

3)  סגנונות שולחן שונים

אם אתם רוצים להוסיף טוויסט לעיצוב החלל, נסו לגוון את מבנה השולחנות בחתונה. לעתים שולחנות עגולים עשויים להיות מעט משעמם – ולכן תוכלו לשלב ביניהם לבין שולחנות מלבניים, ארוכים יותר או פחות וליצור שילוב מדליק במיוחד של סגנונות שונים. ההרמוניה שכולם יוצרים יחד מרשימה, והאולם נראה מלא ומעניין.

 

4)  הרחיבו את המעבר

הגדירו את האזור המיועד למעבר בחופה. תוכלו לעשות זאת על ידי תחימה של האזור בעזרת אמצעים מלאכותיים, וכך תוכלו לספק לאורחים שלכם את המקום הטוב ביותר ממנו רואים את החופה – ולא פחות חשוב – גם לצלמים שלכם תהיה זווית מעולה לצילומי החתונה (וזה הכי חשוב, בינינו…)

 

5)  השקיעו בתאורה

משחק של אור ומקורות אור זו אחת הדרכים הכי טובות ליצירת חלל מדליק. הוספה של נברשות, סוגים שונים של אור – לד, נורות בגוונים שונים, ספוטים ועוד, יכולים להקפיץ את החלל ולהדגיש את האזורים המיוחדים שאתם רוצים שישימו אליהם לב יותר.

 

6)  הגדירו את רחבת הריקודים באופן מקורי

לרחבת הריקודים יש שטח מוגדר מראש, זה נכון, אך אם תשדרגו את השטח שניתן לכם ותגדרו אותו באמצעים מלאכותיים – תראו כמה יפה הרחבה שלכם תראה! תוכלו לעשות זאת על ידי הוספת מדבקות זוהרות בחושך, תאורה מגניבה, נרות מלאכותיים או כל אמצעי מגניב אחר שיסמן לעולם – כאן מתקיימת החגיגה הכי טובה שיש!

 

7)  השקיעו בעיצוב עמדה אישית

זוג אחד יבחר להקים עמדת ברכות אישית בכניסה למתחם האירוע, זוג אחר יבחר לקשט את העמדה שלו בסיפורים מצחיקים וזוג שלישי יעדיף לתלות תמונות מגניבות שמראות המון אהבה. לא משנה איזה סוג תעדיפו – אנחנו ממליצים לכם בחום להוסיף עמדה אישית ולעצב אותה בצורה מדליקה. זה יקרב את האורחים שלכם אליכם, יתן טוויסט עיצוב מגניב לחתונה והכי חשוב – אם בחרתם בעמדת ברכות – ישאיר לכם מזכרת נצח מהממת.

 

מזל טוב ולהתראות באודאון!