עשה זאת בעצמך: רעיונות ליצירת עבודות יד לחתונה

היום הגדול הולך ומתקרב, ואתם בוודאי חושבים בלי סוף איך להפוך אותו לאירוע הכי מיוחד שאפשר. אירוע שיסמל את האהבה והזוגיות שלכם, ואת האופי הייחודי שלכם ושל הקשר שלכם.

יצירות עבודת יד שמכינים לכבוד האירוע הן הדרך הכי מקורית ומקסימה להכניס את הטאצ’ האישי שלכם, ולהפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת בשבילכם ובשביל האורחים שלכם.

הרשת מלאה אינספור רעיונות והצעות לדברים קטנים ומיוחדים שאפשר להכין, והשמים הם בהחלט הגבול בתחום הזה. אך בוודאי תשמחו לשמוע שיש גם הרבה מאוד רעיונות לדברים קלים שאפשר להכין בקלות, ובכל זאת- יהיו מיוחדים ומקסימים.

 

ליצור משהו מיוחד בשבילכם

בין ההתלבטות בבחירת החליפה, השמלה ועיצוב השיער, תוכלו ליצור לעצמכם משהו קטן שיהיה רק שלכם. למשל תוכלו לשזור פרחים מיובשים כדי ליצור קישוט לשיער הכלה, וקישוט תואם לחליפה של החתן. למתקדמים אנחנו מציעים לבדוק סדנאות של צורפות, בהן תוכלו ליצור לעצמכם את טבעות הנישואים ואת התכשיטים של הכלה ליום חתונתה.

 

 

לקשט את האולם ואת החופה

אנחנו בטוחים שכבר בדקתם כמה עשרות גנים ואולמות אירועים, ובוודאי כמה מהם התבלטו באווירה המיוחדת שלהם. ובכל זאת, תוכלו להוסיף את הטאצ’ האישי שלכם ולהעמיק עוד יותר את האווירה של המקום. כדי להעצים את האווירה של גן אירועים בשרון תוכלו ליצור קישוטים למרכז השולחן שמשלבים נרות וסידורי פרחים. כאמור תוכלו למצוא ברשת הרבה מאוד רעיונות, ואחד הדברים שהכי קל לבצע הוא שילוב בין צנצנות זכוכית, פרחים ונרות. כל מה שצריך הוא לרכוש בסיטונאות צנצנות בגדלים שונים ובעיצוב אחיד, ועל כל שולחן להניח כמה צנצנות. בתוך הצנצנות הקטנות יונחו הנרות, ובצנצנות הגדולות יותר- סידורי הפרחים. כדי להעצים את האווירה תוכלו לקשור חוט רפיה סביב כל צנצנת, ולהוסיף כרטיס קטן עם מספר השולחן.

אם אתם מעדיפים סגנון קצת שונה והחלטתם על אולם אירועים בשרון, תוכלו ליצור אווירה קסומה על ידי נורות קטנטנות. אפשר להזמין נורות הפועלות על סוללות מחו”ל, ולפזר אותן בין סידורי הפרחים על השולחנות. את המראה אפשר להשלים עם שרשראות של נורות קטנות בצבעים שונים, שיקשטו את סביבת האולם והחופה.

 

משהו קטן למזכרת

אחד הטרנדים הכי מקסימים הוא מזכרות קטנות שמכינים במיוחד לכבוד האורחים. וגם כאן השמים הם הגבול, ואפשר להתאים את סגנון המזכרת לסגנון של החתונה. אם נמשיך באותו קו קליל של גן אירועים בשרון, אפשר להכין מראש עציצים קטנים עם צמחי תבלין או סוקולנטים- צמחים שקל מאוד לשתול ולגדל בבית. אם אתם חובבי בישול תוכלו להראות זאת על ידי הכנת צנצנות ריבה קטנות, או אפילו צנצנות של תערובת תבלינים מיוחדת. רעיון אחר הוא להכין את קישוטי השולחן מתוך מחשבה שהאורחים ייהנו מהם בסוף האירוע, וכך אפשר להצמיד לכל צנצנת פתק תודה קטן.