אטרקציות לאירועים בשרון

אזור השרון הוא ללא ספק אחד האזורים היפים ביותר בארץ ואחד היתרונות הגדולים שלו בכל הנוגע לאירועים הוא הקרבה שלו למרכז הארץ מצד אחד, ולאזור הצפון הדרומי (חדרה וחיפה) מצד שני. לכן, אין פלא שהוא נחשב לבחירה המועדפת על ידי רבים שבוחרים לחגוג בו את האירוע המיוחד שלהם.

אבל כמובן ששום אירוע לא יכול להיות שלם בלי אטרקציות מיוחדות, ואין זה משנה היכן הוא מתקיים. חברות שמציעות בין היתר, גם אטרקציות לאירועים בשרון, יודעות כיצד להתאים כל אירוע לאטרקציות המתאימות לו, בין אם מדובר בחתונה, אירוע בר מצווה גדול או כנס מקצועי.

לצד ארגון אטרקציות באירוע עצמו, ישנם לא מעט אנשים שמעדיפים להשכיר ציוד ולתפעל חלק מן האטרקציות כמו למשל: שולחנות משחק או דוכני מזון מיוחדים בעצמם. אם הציוד גדול או מורכב מדי לנשיאה ברכב פרטי, החברה עשויה להציע שירות של שינוע עד למקום האירוע עצמו כולל החזרת הציוד בסופו. מגוון הציוד שניתן להשכיר כיום הוא גדול למדי: החל ממחצלות ופינות ישיבה,  ועד למערכות תאורה והגברה.

עוד על הנושא ניתן לקרוא כאן: www.rentline.co.il

 

האטרקציות הלוהטות בשרון

לא חייבים לצאת מתוך ביצת הפתעה ענקית בשביל לשעשע את האורחים, ויש היום מגוון גדול מאוד של אטרקציות לוהטות שכל אחד ישמח להוסיף לאירוע שלו. הנה רק כמה מהן:

מתנפחי אקסטרים – מתקני המתנפחים האלו ממש לא מיועדים רק לילדים וכיום אפשר למצוא גם מתנפחי באנג’י, קירות טיפוס, שמירה על שיווי משקל ועוד.

שולחנות משחק – מלבד שולחן כדורגל או הוקי סטנדרטיים, היום אפשר למצוא גם שולחנות הימורים בגודל אמיתי, שולחנות ביליארד וגם משחקי קליעה למטרה.

עמדות מולטימדיה – כיום כמה שחקנים יכולים לשחק זה מול זה על גבי מסכים ענקיים ולהשתמש בעמדות מציאות מדומה על מנת לחוות חוויה יוצאת דופן ב-360 מעלות באיכות גרפית שלא הייתה אפשרית עד היום. לצד זאת ניתן למצוא את הסימולטורים הקלאסיים של מכוניות מרוץ בגודל כמעט אמיתי שלא כולם יכולים להרשות לעצמם להכניס לסלון…

תאי צילום– היום כבר לא מסתפקים בסתם תא צילום שמוציא תמונות פספורט ואפשר לשלוח את התמונה ישירות לאינטרנט. ניתן גם להביא צלם מקצועי שישתמש באפקט של מסך כחול וימקם את מי שמצטלם בכל מקום בו ירצה.

מה חשוב לבדוק?

יש מספר דברים שחשוב לבדוק עם חברת האטרקציות לפני שמבצעים הזמנה של כמה אלפי שקלים:

  • האם היא נותנת שירות מלא באזור השרון, או שישנם אזורי שירות שונים.
  • מהי תקופת ההשכרה המקסימלית בהתאם למחירון הרשמי.
  • מהן שעות הפעילות – יש חברות שפועלות עד לפני כניסת השבת ולאחר שהיא יוצאת.
  • מה לגבי חבילות משולבות של אטרקציות והפעלות, המטרה שלכם היא לאחד כמה שיותר שירותים תחת קורת גג אחת.

בנוסף, נסו ללמוד היטב על הרקורד של החברה, מהו הוותק שלה, עם כמה ספקים היא עובדת וכו’. היום קל מאוד לברר זאת דרך ערוצי המדיה והרשתות החבריות.